furuvik

godmorgon !
i går var vi i furuvik och hade kul.Vi åkte karuseller ,åt gott ,gick in på laser-discot lite snabbt men det var sååååå sjukt mkt folk där full proppat.Sen träffade jag på alicia vid radiobilarna alltid lika trevligt vi försökte få tag i adam  tensta men det kom lite hinder när vakterna kom hela tiden och dom var inte så glada men hey det struntar vi i mohahahaha.Sen var det dags adam tensta jag och alicia längst fram nice det.Sen åkte vi hem och bussen hem var kul vi var vakna alla andra zzzzzzov.I dag är det en ny dag solen kom upp nyss underbart fast där gick den i moln synd inge bad idag då.I morgon sticker jag syrran och pappa till huvudstaden vi ska hälsa på släktingarna och shoppa och sen på söndag ska jag till grönan och lysnna på favoritpojkarna åhhhhhhh och jag är såååå glad för det host host blodinbella varning.


hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0