godmorgon

sorry för lite dålig uppdatering i går.Iallafall så var jag ute och jobbade med kuverten med mig hade jag en familjemedlem hon heter Kestin Olsson och är min mamma.Hon hjälpte mig med  alla vägarna som jag-
inte hittar själv.Vi cyklade en lång promenad också. Mamma var före hela tiden bara för hon har en bättre cykel.Senare på kvällen gick jag dom långa milen till min kompis elisabeth som bor 1 radhus i från hehe vi hade kul iallafall.



Men i dag är det en ny dag :)!
i dag blir det lungt för min del ska städa lite och cykla i väg med bara ett kuvert.Och i kväll lirar ryssland mot sverige  och det kan ni inte missa jag och syster har köpt såna här ansiktsfärger som vi ska måla oss med så heja sverige!


vi ses !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0