godnatt

där har ni min stora kärlek just nu det mobilabrebandet från telia som jar har nämt ett antal gånger redan,Men det känns såå skönt att kunna surfa vad man än är liksom jag surfade i bilen när vi åkte upp till våran sommar stuga som ligger 1 mil här ifrån haha det är så skönt att slippa åka långt när man ska till sommarstugan.Jag tänkte lägga ut min helg på saker jag ska göra 2 grejor är iaf planerade.

fredag : sommarstugan med mamma
lördag:alla som bor efter min pappas väg är bjuden på fest vi ska grilla,spela bränboll som jag är taggad på som mest.
söndag:ingen anning vilo dag kanske :)

ska sova strax för jag ska till hunden vid nio tio tiden :P
puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0