lördag

godkväll!
i dag är  det lördag och pappas födelsedag.Vi åkte först ner till valbo runt halv tio och kollade i alla skoaffärer som finns hittade till slut ett par vita pumps tack för det :).Sen åkte vi hem och precis då så kom kiwis uppfödare på besök från huvudstaden alltid lika trevligt så då åt vi tårta och sånt smaskens och onyttigt :P.I kväll gör jag ingenting och det är väldigt skönt har kollat lite efter en maskerad dräkt och jag hittade en faktist jag ska vara ett troll tror jag på tisdag.Kul att det inte finns nått att kolla på på tvn i kväll en ig befriad action rulle och typ nån jäkla drama grej så film på tror jag.Föresten fixade en enkel header nyss i ps inge märkvärdig men söt tyckte jag :Pvad tycks ? (A) 



tjinnnnnng <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0