måndag

vaknad klockan tio av katten som mjaoade neranför min säng jobbigt men hon är för söt för att jag ska bli arg på henne.Så då gick jag ner gav henne mat och gjorde ordning te och några mackor sen tog jag på en på film säg att du älskar mig vidrig film orkade det inte se det värsta i filmen så då hoppade jag över dom scenerna .Sen har jag suttit hela tiden vid facebook och spelat super mario favorit spelet haha.Nu lyser solen underbart hoppas det håller sig resten av veckan för sommarlov utan sol är ju inte det man villl precis.Jag vill åka till rullsand och bada har alldrig varit där men dom säger att det är hur bra som helst där.Ska runda av lite nu för jag ska klä på mig lite och foto dagens klädsel:).

 
jag avslutar med en låt save tonight med Eagle Eye Cherry :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: vem blir inte? så gött :D

2008-06-23 @ 14:37:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anna

Tröttnar på din bloggdesign? Ta chansen att vinna en ny idag :). Finns att se i bloggen.

2008-06-23 @ 14:50:45
URL: http://vinnenbloggdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0