midsommarafton /midsommardagen

hej nu var det längesen :P.Ska berätta lite kort om min midsommarafton så håll i er haha.
midsommarafton 2008 : jobbade från 12.30 -16.00 segt men kul var det jag och pappa var team i chokladhjulet.Senare åkte vi till fäboden där allt folk var .Vi lekte lekar åt gott och drack gott samt sjöng singstar och  grillade  gott var   det :P.Sen stack alla så då var det bara jag och linda kvar så då sjöng vi singstar och hade lite kul vid elden haha.Somnade sen vid 04.00 och vi blev väckta 10.00 av dom vuxna seeeeeegt var ordet hehe men vi hade vattenkrig så det var grymt kul pigg blev man också.Efter det packade vi ihop och åkte hem somnade direkt då och sov 5 timmar.

i dag vaknade jag tio gick upp kollade på film och sen käkade en vanlig god frulle.Solen lyser uunderbart.Snart blir det egen potatissallad och kött sjukt gott ska det bli hehe.Nu har jag borde slut på ord och mennigar så hejdå folket :D puss 

Kommentarer
Postat av: ELISABETH!

vet du, jag tänkte precis på det där skyltarna längst vägen, "syns man finns man... eller hur?"

2008-06-22 @ 17:24:47
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0