rubrik fattas

hej hej ! allt bra med er ? i går kväll var jag med emelie vi åt glass och hade det trevligt.Vid halv tio ringde emelies pappa och frågade om vi ville vara med på crusing och det tackade vi inte nej till.Ass grymma bilar mycket folk oh en hel del fylla såg man när man åkte runt i emelies pappas fina bil men aja dom mår inte såå bra i dag skulle jag tro xd.I dag är det söndag och jag har varit i stugan och badat solat spelat kort och typ tennis underbart.I morgon är det måndag och då är det maskerad foto som alla nior är med på jag skla vara super man fixade en enkel dräkt igår eller en dräkt ett par blå byxor röda trosor en blå t-shirt och en röd mantel.Det blir kul att få uppleva det maskerad är fett kul tycker jag iallafall .



nu ska jag ut i solen igen !
puss åt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0