sommaren är kort

godkväll !
i dag  / i kväll har jag inte gjort nånting bara slappat och haft väldigt tråkigt.Saknar skolan gör jag också det finns ju inget  att göra på sommarlovet ju när det inte är bra väder bara saker som kostar pengar typ som att åka och shoppa,bio ,badhuset m.m .Varför ska alltid det roliga kosta för ? det mesta iallafall men att umgås med en bästavän  kostar ju ingetting så länge man bara är hemmma.Jag fick sommarjobb i dag ska ut och lämna kuvert åt våran hembygdsförening i järbo så i morgonbitti tänkte jag bege mig iväg på cykeln runt om ochbesöka allas postlådor haha. Midsommarafton närmar sig i stormsteg och jag och emelie försöker få tag på alkohol men det är ju så sjukt svårt.Men som sagt man kan ha roligt utan alkohol också  vad ska ni göra på midsommarafton då ?



vi ses!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0