soooooliga söndagen

i morse var det mulet men senare vid typ tolv nån gång kom solen på besök.Då gick jag till hålldammen och badade utan handuk ,telefon,mp3 och kamera haha ingen elektronik grej fick följa med rätt skönt faktist badade kanske i en halv timme sen gick jag tillbaka den 45678 km vandringen så kändes det iaf.När jag kom hem drack jag en halv kanna vatten 2 glas saft och tre glas soda streamat vatten haha så törstig var jag.I morgon ska hela min klass till gävle och steka och ha picnic och efter ska vi på nån jäkla rättegång som handlar om förelämpningar BORING med stora bokstäver.

oj vad långt inlägget blev ! ska börja med korta och många inlägg per dag nu .


ha en fortsatt trevlig dag !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0