en komentar

hej alla!
jag fick en en komentar i går och det är ju jätte bra då vet jag vad jag ska förbättra.I komentaren stod det att jag skulle lära mig använda punkt och ta stor bokstav m.m och visst när man skriver snabbt som jag gör så glömmar man det men nu ska jag försöka skriva lugnare och tänka på vad jag skriver.Just nu har jag precis börjat i skolan snart dagen i dag blir det att jag ska måla och sen ska vi ha picnic ute eftersom det är stekande varmt ute Underbart verkligen :).I kväll vet jag inte vad som händer och sker bara att vi ska grilla i kväll osv.Ut i solen med er eller ni kanske sover är på jobbet/skolan.

tjiiiiiing <3  

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0