godkväll

hej alla !
kvällen bestog av grillad mat kyckling och potatis och det var skit gott .Sen har jag suttit en hel del med teknik arbetet som ska vara klart 10 maj och jag kommer hinna precis :).Jag mår inte alls bra i dag heller magvärken fortsätter har tagit en alvedon nu så vi får se om det blir bättre . Jag är sugen på att vara sjuk i morgon är ju klar med allt och vi har profilvecka det skulle ha varit skönt att få slappa lite samt plugga men nix måste ner och hämta kakor som vi ska sälja med klassen till skolresan vi skulle åka till göteborg men vi kom till skärholmen haha bra klassen skit bra HEJA!.Nu blir det dusch  dusch tajm :P ses i morgon vänner !jo föresten aktiva listan på nya bloggplattformen kommer den finnas kvar där ? jag hittar den inte iaf ! puss och kram en trött cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0