godmorgon


jag vaknade med att min morgonpigga katt kom och mjaoa neranför sängen.Och då blev jag jätte rädd haha jag trode min katt var ute för syrran och morsan hade redan varit nere och kanske släppt ut henne men icke sa nicke hon var inne hon skönheten olsson haha.Nån som kollar på andra avenyn ? asså shiet det blir bara bättre och bättre för varje dag vilken spänning.  Jag  dör jag måste se avsnitt 103 nu och jag fick nyss veta att det sista avsnittet som sänds på tisdag en hel timme istället för 30 min ! hur ska jag klara en hel sommar utan andra avenyn ? det bästa programet jag vet .Jag kommer börja grina precis som jag gjorde när  jag var liten när greveholm julkalendern slutade stor grina kallas det.Nu ska jag ner och koka te och kolla på film   jag tror det blir  sunes sommar  vi får se :) ha en jätte bra dag! hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0