lördag och söndag

godkväll alla!
ska berätta att igår lördag var det jätte bra födelsedag :)! med släkten och vännerna tusen tack för allt <3
vi var hos mig hela tjejgänget och bara hade 3vligt käkade mat umgås och kollade på eurovision song contest.Assså sverige förtjänade en bra plats tyckte jag 18 plats det är skamligt charlottan är ju bra och har mycket bra utstrålning.

söndag idag :)
idag var jag ivalbo med fanny vi kollade och träffade matte danny och erik !:) och det var nice danny är sååå rolig XD
men men det finns några trevliga bilder och lite mer fakta om allt som hände i dag på http://cilllla.bilddagboken.se check it up :D nu ska jag fixa lite och så sanningens ögonblick börjar snart det är ett måste tycker om det programet ;).



bjuder på en bild men hela jag är inte med som ni kanske märker xd men men ibland blir man ful på kort XD

ses i morgon !
cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0