lördag och söndag

goddag alla :)
gårdagen var jag med emelie hela kvällen / natten vi var ute ett jäkla bra atg eller till halv tolv iaf haha.Sen fettade vi chips och cola samt bussringde till hur många som helst det var skit kul verkligen.Somnade väll riktigt vid halv 5 ungefär och jag försökte väcka emelie med vid 11 men det gick inte så bra men hon vaknade halv 11 då bussringde vi igen till lite folk.Sen gick vi upp på byn och köpte glass och stekte i solen underbart nu känns det som att sommaren är på inngång.Det är 37 dagar kvar till sommarlovet och för miog är dt blandade känslor att sluta nian klassen kommer jag sakna alla mina vänner i 8c och allt ack men men man måste ju sluta nån gång jaja intresant XD.Nu ska jag städa hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0