måndag

hej vänner!
jag måste bara skriva att jag är skadad har gjort nått med hälen så jag kan inte sätta ner den i marken.Det började på lunchen när jag skulle gå från mattan då kände jag att det började ila i hälen sen mot eftermiddagen gjorde det svin ont.I kväll har jag varit på biltur syrran har övningskört och det går galant att köra nu för henne i början var jag livrädd när hon fick motorstopp mitt i vägen men nu har hon lärt sig allt det där perfekt ! haha jaja i morgon satsar jag på ett vg i teknik har gjort ett jobb nu terminens jobb och jag har gjort det så bra som möjligt  och det kan bli vg/  mvg vi får hoppas allt .



nu ska jag kolla på aa (andra avenyn ) på webben!
sov gott !
cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0