måndag

vad är lycka ? jo när solen lyser träderna börjar få gröna blad och då vet man att man kan välkomna sommaren 2008.Skoland i dag var inte så kul satt inne hela dagen när dom andra som hade hälsa fick vara ute hela tiden det kändes surt att dom slapp värmen inne även fast det är varmt ute men ändå men ute svalkar det iallafall.Jag vill vara sjuk hela veckan men man kan ju ge den här veckan en chans är det tråkigt i morgon så är jag hemma restan av veckan.Det håller på att dra i hop sig till min födelsedag 19 dagar kvar och jag är mer taggad någonsin fast 16 är inteså kul ålder men.Jag kommer iaf in på relaxen på badhuset då HEJA !den 30 maj så ska jag till sthlm med mina favoriter ska bli fett kul faktist.Och med klassen så ska vi till sthlm nån gång i juni typ och campa i skärholmen nån stans och det lät himla roligt.Nej nu ska jag gå ut en sväng i det fina vädret sitta ute och läsa tror jag  låter mysigt tycker jag katten ska också vara med har jag bestämt haha, Missa inte andra avenyn 20.00 sjukt spännade PUSS PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0