minne

godnatt eller kväll!
var ner och myste lite nyss med varmsaft och en kvällsmacka.Och det var sååå skönt  att bara sitta  där nere helt själv och kolla ut  man såg ingen inte ens en katt.Då kände jag lugnet hur öde känslan kom fram av stillhet underbart.När jag satt där nere så började jag kolla på moln och närman blundar och kollar efter så ser man alltid nån figur och jag såg en dinosarie.Dinosarierna är rätt coola faktist när jag var liten ville jag ha en liten bäbis dinosarie som man kunde gosa med.Men pappa och mamma sa att dinosarierna inte fanns så då fick jag den där filmen som handlar om dinosarier landet för länge sen känner ni igen det ? :) lill fot eller nått haha det var iaf min favorit serie och film och det går på carton typ arje dag om jag inte har fel ska se det nu i veckan när jag är sjuk ska bli trevligt att få minnerna tillbaka.

 
hittade bar en svart vit  bild men  ...
godnatt !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0