sjukling

hej alla!
som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på några dagar för attt jag har haft mycket att göra.Vad har hänt dom här dagarna då ? jo ingenting bara en massa plugg och lite polisbilar i våran lilla by dom misstänker knark dumpning.I dag åkte jag hem en timme tidigare morsan var redan i sandviken för att hon hade hämtat hannah varför jag åkte hem var för att jag har blivit sjuk igen fett ont i halsen känner mig febrig och är jätte täpt i näsan.Det här är inte bra för det händer så mkt i maj födelsedagen rix i falun emd i valbo stockholm och kanske klass resa vi får se!.I kväll blir det lungt tv och godis frossa samt mycket honungsvatten och te och en massa alvedon så då får vi se om det blir bättre hoppppppppppppas.




ha en bra helg!
puss cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0