sthlm

godmorgon allla!
nu är klockan 09:52 och jag är vaken för att jag somnade 22.00 i går haha så nu är jag jätte pigg.I går var jag i huvudstaden med elisabeth,emelie,cissi och frida :) det var greate väder mycket varmt och galna studenter som åkte runt runt i hela sthlm.Det stank öl och sprit så fort man gick över gatan hehe men det såg jäkligt kul ut om 2-3 år tar jag studenten jag längtar faktist ;).I natt runt 02.30 så var det nån som bankade på min dörr och plingade på mamma rusade ner och öppna och där stod ett helt gäng killar och neranför dörren låg en ass packad gubbe.Efter ett tag kom polisen och hämtade han och åkte i väg .I dag är det inte lika varmt men det funkar senare vid 15.00 ska jag på fotboll.

detta handlade jag i sthlm
klänning åhlens 249 kr
bikini cubus 149 kr +99 för underdelen.
stor t-shirt monki 200
och sen ätbara saker mat och jordgubbar !

ha en bra dag !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0