tisdag

hej vänner!
tisdag i dag jag har målat svamp bob fyrkant en mega stor är dock inte färdig än men bild kommer i morgon :).Jag mår inte nå bra alla har fetaste magvärken och lite ont i huvudet   men det gör mig inte på dåligare humör haha.I kväll ska jag mamma grilla hamburgare och jag ska göra potatismos till mumma!.Imorgon ska jag på teater på folketshus klockan tio med alla som har skapande på profilveckan jag tror det blir bra (hoppas jag) .Nu vet jag en grej som jag vill ha i födelsedags present ett mobilt bredband som jag kan blogga i från vad jag än är i stan,bussen,standen,sommarstugan eller var jag än är så smart jag tror jag ska önska mig ett från telia intresant värre haha.Nej men nu ska jag skriva nota vad jag mamma ska handla och jag måste bara säga att Jason mraz i`m yours är en oerhört bra låt kärlek till den!.




du är fin som du är!
puss cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0