torsdag

hej vänner!
det hände så sjuukt mycket igår satt jag inte kunde blogga.Lite kort om onsdagens stora händelser! hela klassen sitter och kollar på film i no salen robin tar min vattenflaska och häller vatten på simons huvud simon får damp och går i mot robin robin blir rasande och knuffar in simon i ett glas skåp och sen  glas splitter över allt.Senare är jag hemma och ska precis lägga mig i sängen då hörde jag ett brak och kolalr då hade jag satt mig på mina nya solglasögon och dom gick sönder trevvvvlig onsdag eller hur ? .Men i dag är det torsdag och det har inte hänt så mkt plugg plugg och plugg.Nu är det bara 14 dagar kvar till sommarlovet och jag vet inte vad jag ska göra på skolavslutningen alla ska till furuvik.Men jag tyckte det inte lockade så mkt men som sagt man vet alldrig med mig det kan bli furuvik fest eller nått annat trevligt.På lördag smäller det för eurovisien song contest stavning jag vet haha och att cecilia fredrika christina olsson fyller år.


laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater <3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

var du ärlig mot kerstin då? :), svara i min blogg xD

2008-05-22 @ 21:22:54
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0