torsdag

 i dag var det skola som vanligt gjorde ingenting typ på hela dagen bra cilla haha! .Men orka att måla hela tiden då  jag får iallafall kramp i fingrarna av det .Underbart väder det var i dag då solen stekte och himelen var klar blå fanatastiskt!.Jag emelie sara och cissi gick ut och stekte samt busringde till en hel del folk haha det var kul .Sen fick vi glass av lärarna det var gött det jag tog en kola strut från sia och den var väll sådär intresant XD.Sen åkte jag och sara ner på 13 och gick lite på stan och sen gick jag till bussen och åkte hem men det var inte så kul att städa direkt när man kom hem  jaja ni ba antecknar ska ut och sola nu snart med en yogurt drink och ipod sommarkänslor on ahaha.





hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0