torsdag

denna torsdag tillbringades som vanligt i skolan .Först hade vi idrott men jag var icke med pågrund av personliga skäl.Sen kollade vi på lilla löpsedeln ,skrev en höstdikt på svenskan och sen hade vi lunch mycket god mat pannkaka.Efter det hade vi datorkunskap vi skulle jobba i word och skriva massa saker och det var tråkigt.Sen vid 15.05 slutade vi så då åkte jag hem och städade lägenheten som vi bor i skurade,damsög,dammade samt rengjorde toaletten.I kväll händer inte mycket ska packa tills i morgon för åker jag hem ska bli sååååå skönt.Jag och en till ska till ica och köpa godis snart onyttig kan vara i bland men inte för ofta men jag blev extremt sugen på choklad.




ointresant inlägg i know.



men puss och hej !

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

såklart är du den coola fotografen :), lätt att vi ska <3333333333333333

2008-10-10 @ 13:48:08
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0