måndag

god efter middag !

 nu är jag i bollnäs igen det tog unge fär en och halv timme att åka hit i morse det brukar ta kortare tid men efter vägen i gävle blev vi stoppade av polisen .Det blev helt kaos när vi märkte att ingen hade bälte på sig så alla ba skrek ta på er bälte för helvete det var lite kul faktist. Vid tio kom vi till bollnäs och då fick vi våra väskor tror ni inte att min väska gick sönder när jag tog den jo det gjorde den fan så jag fick bära den utan band jobbigt som attan så då var jag sur typ hela morgonen.Men sen gick det över när jag fick varm choklad med visp grädde gott men onyttigt.Sen flöt dagen på bra hade datorkunskap och svenska samt en måndags uppgift .Sen slutade vi 15.05 fick springa till bussen för att hinna med den.Nu tar jag det bara lungt och väntar på mat som vår boendepersonal gör i ordning nu spagetti blir det.




berätta 5-7 sanningar om mig själv

1.  har en liten utvecklingsstörning
2. går ett special gymnasium för utvecklingsstörda i bollnäs
3. har ett rätt dåligt självförtroende.
4.  älskar allt med danny och emd
5. har svårt att säga nej !
6. älskar att vara ensam hemma.
7.  har problem med min vänstra fot går snett med den.


cilla

Kommentarer
Postat av: EMLANnnnnnnnnNNnNNn

hahaha du har svårt att säga nej. 8D du bara bjuder inte tobbe och åkerman till din boning, mihihihihihihihhhihihihihi jag är hyper. ciao

2008-09-15 @ 17:28:51
Postat av: Anonym

*in inte inte xd

2008-09-15 @ 17:29:41
Postat av: EMLANnnnnnnnNNnNNn

jag älskar dig <3

2008-09-15 @ 22:41:30
URL: http://emmmelie.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

jag älskar dej <3 puss på granne.

2008-09-17 @ 09:31:24
URL: http://eehasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0