plötsligt händer det !

hej gott folk !
då var yttligare en helg över .Jag har inte slutat blogga tro mig men jag har haft så mycket för mig ny skola ny klass,nya vänner,ny bostad m.m.Men jag tycker det flyter på bra i början var jag lite skeptiskt till det hela men nu är det helt okej.I helgen har jag bara tagit det lungt i fredags var jag med emelie vi var ute på byn och frös i hjäl typ och sen gjorde vi inte så mkt mer.I går var jag bara hemma kollade på film med hannah och sen blev det en sväng till mormor och fikade.Och i dag åkte vi in till valbo en sväng hittade en mycket fin höst klänning som jag älskar den köpte jag på h&m för endast 290 kr och et par leggings strumbyxor som jag köpte på lindex för typ hundralappen.Sen kom martin och tobbe på besök vi spelade kort och gick ner till min gamla skola och spelade basket gissa ve m som var king ? om inte jag hehe.

och nyss kolalde jag på one tree hill och jävlar vad det var spännade .!


nu ska jag dricka te och kolla på ensam mamma söker klockan 20.00 !


uppdaterar i morgon !



cilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0