tra la la la



hej hej!
ska berätta lite om igår .
Jag och emelie träffades vid ica 20.45  och där stod vi ett bra tag och sen cyklade vi ner till skolan och låg i korg gungan.Sen så bestämde jag att vi skulle ringa till mamma och fråga om vi kunde åka på biltur typ vid 11 nångång eller tidigare tror jag saksamma .Så då åkte vi till lobby där e.m.d skulle vara vi hade lite kul .Men vi träffade dom inte.
Sen ålte vi hem typ kvart i 12 och då gjorde jag inte så mycket .SEn vid typ 03.00 ringer hannah och ba vänta och sen hör jag typ hej tjejen så snackar jag med danny i telefon haha . Det var skit kul verkligen .


nu ska jag ut och gå !
mega PUSS




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är en fartfylld liten jamare, mjaumjaumja!!!!!!!

2008-09-21 @ 16:56:58
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0